1,5 till jobbet pga förändringar i trafiken



Härligt.

Gick upp en kvar tidigare idag för jag var så sugen på frukost igår innan jag gick och la mig. Var uppe i tid och klar precis som vanligt. Traskade till tåget precis som vanligt . Kom i tid, precis som vanligt.

MEN!

Tåget var för tidigt så hann inte med den.
 Gikk 2 minuter för tidigt!
Gick tillbaka till bussen som går iställt för t-banan.
Satte mig ner och väntade på bussen. Tog fel buss. Gick av .
Hann med t-banan. Gick av fel. Sprang till spårvagnen.
Halv sprang till jobbet. Kom "bara" en kvar för sent. Men sjukt svettig.

Bra början på dagen.
Så går de när man missar tåget och de håller på å gör om spåren så att man inte ethur man ska ta sig till jobbet utan att byta 4 gånger!

2009-07-21 @ 11:13:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback