tystnad

en bloggfri helg.

Härligt.

Jag  är lite ledsen för minneskortet på kameran är sönder.

Helgen har vart bra.
Middag, tjejsnack tillsammans med fina vänner och vin.
Gääbbi och jag åkte till Linni och company efter jobbet/träning.

Vi lagade tacos till "kryckan" med vänner och sattt och myste. 1...2...3 flaskor gick ner. Sen blev de kaffe baileys och lite likör. Perfekt fredag kväll och tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan 3. Sista t-banan hade gått för flera timmar sen och Prinsen Piff avslutade sin data kväll med kumpanen Puff och hämtade mig och Gääbbi.
Glad och något sluddrande med tungan så åkte vi hemåt och somnade med ett leende på läpparna.



Lördagen blev en underbart lugn dag.

Pojkarna hade ju en data helg så de satt tysta som möss (lite datasnack då och då)
Målade i godan ro och åkte till gymmet senare på dagen när jag kände mig piggare


Summa summarum av helgen är att om man ska festa/dricka alkohol är det bäst å gøra det på fredagen för då känns helgen mycket längre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback