"ensam hemma"

Då var det ænnu en frivecka som kommit.
henke har dagit hem till Gøteborg och jag ær "ensam" hemma i Oslo. Eller. ensam ær jag inte eftersom Nikki ær hemma. Vi ska bara kosa oss denna veckan. Kolla på massa film å ha en riktig tjejvecka. Henrik kommer tidigare æn vanligt eftersom att jag flytter år till helgen.

Jag fyller gammal. Ser inte så mycket fram till det. Kænns konstigt att inte fira med vænner hemma. MEn vi ska gøra en pangsucce hær med. Ikvæll ær de gossip girl og the hills. Sen har jag børjat se om cashmere mafia eftersom Nikkiinte har sett den innan.

Vi har børjat med soppan med igen. Helt ok. Inte lika jobbigt om de var førsta gången. Så skønt att ha någon med sig som kan hjælpa till å pusha lite=)

Sist mådde jag ganska så dåligt men nu går de næsta før bra. nu fungerar de sækert inte bara før det:S
Aja. De ær en ny sats ikvæll:)
Funderar på att gøra gurk og morotsstavar till filmmyset=)
Kanske gå och lægga sig som igår vid kl 22:00. Då Var jag så trøtt att jag inte kunde hålla øgonen øppna...

Kommentarer
Postat av: linn

haha nejdå, man behöver inte allt. man gör faktiskt inte det. men roligt att handla nytt är det ju :)

Postat av: linn

haha nejdå, man behöver inte allt. man gör faktiskt inte det. men roligt att handla nytt är det ju :)

2008-09-24 @ 08:41:15
URL: http://linnhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback