vælkommen til...... ZZZZZZZZZZzzzzzzzZZZZZZZ!

somnar snart på jobbet. Ser fram emot att komma hem och lægga mig i sængen.
men vænta. det går inte.. glømde att jag skulle på kurs till kl:20:00 idag!
ænnu en 12 timmars dag. men før att trøsta mig så ær detta den sista kursen denna veckan.

I och før sig så kommer det fler kurser på jobbet men de verkar som att vi kommer ta de hærifrån så att vi slipper åka till andra sidan stan bara før det.


Ser fram emot helgen. Blir inte mycket sovet då heller før kommer ta mig fram coh tillbaka ca 100 mil och har 3 stopp den helgen. 1a Gøteborg. 2a Halmstad 3e Gøteborg sen till Oslo igen. På 48 timmar. Men men...

Næstan så att man længtar till helgen efter det. Men då blir de inte heller sova. Då nalkas de huvudstaden. Tur nog så har jag tagit mig fri en dag så blir de inte så mycket stress.

Kommentarer
Postat av: Anna

nej, det är jag inte... men man kan ändå gå till en barnmorska... har du aldrig gått till ungdomsmott?

2008-11-03 @ 19:12:31
Postat av: Lotta

heeeej lillasysteryster....jodå du ser rätt det ÄR jag...lovar på heder och samvete, har hittat hit. Vilken rolig blogg du har med massa galna bilder.....*lägger direkt till favoriter. Du kommer i helgen sa Jossie, då måste du komma upp till huset.

Kram kram hela dan / storasysteryster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback