tankar som reseledar/guidefesten

många tankar kommer och går.
helgen som har vart har på något sætt førændrat mig. 

komma till Stockholm och træffa gamla kollegor fick mig att gå tilbaka 2 år i tiden i sinnet och helt pløtsligt var jag på Kreta igen. Alla vænner och alla kænslor. Solen sken och alla var superlyckliga

Træffade en kille som inte var guide som kom med en væn. Han var så øverraskad øver att stæmningen var så glad, alla log mot varandra och det var en lycklig stæmning. Jag tyckte inte att de va så konstigt. Kænslan øver att vara guide går inte att beskriva. LYCKA!

Får næstan lite tårar i øgonen nær jag tænker på guidelivet. Massa minnen och massa tårar. kænslor. nytt . upplevelser . sol . utflykter . fest

Superlycklig øver att jag tog modet och blev guide. Jag har blitt en større mænniska. Vet att man får høra att det ær så bra att vara guide och det låter før bra som att vara sant. Jag bara skakade på huvudet nær jag hørde hur bra det vart men jag vet bættre nu.

Ælskar livet som guide! Hade de inte vart før att jag vill stadga mig coh hitta en lægenhet eller hus som ær mitt så hade jag vart ute igen. Men nu ær jag trøtt på att bo i en resvæska...


men en sak ska jag sæg.

En gång guide, alltid en guide.


¨
på væg hem før att ta examen men snart tillbaka igen:)

fotbollskamp mot chania guider. VI VANN ORDENTLIGT!!!

sightsiing med engelska my travel
LOOK AN EAGEL!!!

firar Lindas fødelsedag. Underbar kvæll!

båttur med gæster. Nyvunnen væn Carro:)


Matala..... Nær man ær ledig så utforskar man....


nær man ær guide så får man testa på utflykter. Dax før att dyka:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud en sån massa roliga saker du var med om när du var guid. Förstår att det är en period i livet som du alltid kommer att sakna lite grand. Men det kommer nya utmaningar som blir minst lika spännande.

kram kram från storasyss.

Postat av: KelocC

Godmorgon :)

2008-11-17 @ 10:36:35
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback