SNOWBOARD ÄR LIVET!



Ikväll är andra gången på snowboard.
Längtar så sjukt mycket.
Längtar massa till Stöten.
Längtar efter att stå i backen med sol i ansiktet.

Saknar faktiskt Stöten.
Livet var så lätt då.
Största problem var nästan all den pudersnö man önskar fanns.




Idag är det så att jag ska ta mig upp för berget igen:)
Gratis åkning i Tryvann idag. De har öppet för första gången den här säsongen.
Kan tänka mig att det är massa folk i backen idag. Men det gör inte så mycket.
så länge backen är lång så kommer det ta lite tid innan man kommer ner.
önskar jag kunden ta med mig kameran och fota lite. Känner mig så naken utan min älskade kamera. Den vart med mig var jag än gick innan. Kan ju inte fota utan blixt. Men kameran borde komma om 2 dagar:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Brrrr...ser så kallt ut.

Kram kram från Storsyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback