rundvandring i minusgrader i Oslo

Efter jobbet drog vi in till stan.
Jag och Lulla. Vi behövde en slapp dag efter de sjukt hetsiga på jobbet på sistonne.
Mötte upp hennes vännina och satte oss för att fika. PÅ MCDONALDS!
Men de hade fotöljer där så de va faktiskt mysigt.

Tjej kväll hemma imorgon. 3 av mina favorit norskor kommer för att äta räkor.
Sen sover Linn Helen över. Tråkigt att sova själv. Så det passade bra. Någon att gå med till jobbet med=)




för övrigt åker jag hem själv på fredag. Nikki drar imorgon.
*tycker om dig massa* hoppas du fattar det:)

Tråkigt att åka själv men nu ska jag ju bara till Göteborg så de e inte så länge. Bara 4 timmar. Får ta och köpa mig något bra blad att bläddra genom. Narvesen har 25%rabatt på utländska tidningar:)
Sen kanske ladda ner bra musik jag kan lyssna på.

natti natti .nu ska jag nana

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja eller hur :D Men här går det just nu hos oss hihi!

Postat av: Alina

Hej! Brukar du träna på fritiden? Berätta gärna hur du gör i så fall! Ha det fint! :)



2008-11-05 @ 23:29:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback