på restaurang 54 vid Gøtakællare innan festen




så himla mysigt.
Jag och min ex-kollega Henrik møtte upp Fredrika før att tillsammans gå och æta.
Helt ok mat och jætte bra service från tjejen dær. Rekommenderar. Hon var toppen.

Jag skæmde ut mig lagom mycket. Trodde att Therese och 2 andra tjejer hade kommit in i restaurangen så reste mig lite nær 2 tjejer kom in och pekade på de att de skulle komma. Førsent insåg jag att de inte alls va Tessan (før de va faktiskt 3 st!) utan 2 tjejer som inte fattade någonting. Servitrisen visste att vi væntade på andra så hon var redan på væg till vårt bort efter det att jag hade utbrast: "DÆR ÆR DE!" och viftade.

kvællen blev bara bættre.
Svagt minne av att jag skæmmer ut mig nær jag dansar med 3 killar på podiet. Men de hade vart så pinsamt så jag tror bara jag førtrænger det. Så slipper jag fundera på om det var sant eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback