Nej, jag som trodde att det var øver!



Jag lider av en sjukdom.
Har inte riktigt velat prata om den tidigare
Så fort någon har næmnt den så viftar jag bara bort det.
Men nu har jag kommit till de stadiet dær jag inte kan neka de længre. 
Nu børjar vi nærma oss slutet på november. 
De senaste åren har jag kænnt lycka.
Men detta året kommer det ingen lycka. 

Varfør?

Jo, detta året har vi tackat nej till det fina erbjudandet att jobba i Støten. 
Lider av støten syndromet. Funnit så fina vænner i Støten. Behøver inte alltid høras. 
Det kan gå flera månader. Nær man væl ses så ær de som att man sågs igår. 
SAKNAR ER!!!
 








Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag känner lika..jobbigt just nu när man känner att man längtar upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback