andra dagen på "nya" jobbet

Igår var en slitsam dag, men det gick förvånadsvärt bra för att vara första dagen med nytt system.
Trodde att vi skulle bli kvitt det gamla sega systemet som bara hänger med vi får dras med det ett tag till.
Så nu sitter vi och ser igenom 2 systemer men tur att vi har kvar det då allt tydligen inte finns i det nya då de jobbar med det.

För första gången på länge så åt jag inte bröd till lunch. När man tänkerpå hu rmycket bröd man faktiskt äter när man bor i Norge blir man lite rädd. Snabbt räknat så äter jag 60-80 skivor i månaden bara för att det är så vanligt med brödskivor.
Men igår var första dagen utan detta sketna skivor.

Soppa och sallad. Början på mitt nya liv. Ska till och med träffa en på "Elexia" och prata medlemskap för nu ska jag börja träna. Så provträning på torsdag. Har pratat om det så himla länge nu så nu är det verkligen dax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback