Alingsås

det var norvembernatt i Alingsås i helgen.
Vi kom dit för att träffa Thomas och festa lite.
Mysigt. Blev bjudna på mat av Thomas söta föräldrar och sen bra det av på förfest.


Thomas pappa trodde inte att jag skulle vara med på att han tog kort.
Stort leende på mig:)



Åkte hem hyffsat tidigt. Kl 01:00 börjar jag kvida och måste hem.
Behöver jag ens säg att jag faktiskt var äldst på denna festen.??
Men träffade en underbar tjej. Underbart med flickvänner till killarna som man kan umgås med när man hälsar på! ! !
Ankan. . . Sorry om jag förstörde överraskninen:S

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Gillar du hår? kolla in min frisörblogg!

Postat av: Jessica

Tack så mycket för alla söta kommentarer :) Hoppas du har det bra! Många kramar!



Just det, det går bra med killen :) Alla har sina upp- och nedgångar men det gör både förhållandet och personerna i sig starkare :)

2008-11-10 @ 22:20:43
URL: http://yeyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback