under min morgon prommenad

gick jag förbi Pålsbogård
mitt första disco jag gått till.

kommer ihåg när jag satt i fönstret och grät och gick och gömde mig
när jag gick i 3an(?). Alla dansade men jag kunde inte. Man skrattade
åt mig lite när jag försökte så vägrade. Det har satt sina spår. Kan än
idag komma på mig själv att jag inte vill dansa för att jag har dansat dålig.
men va tusan. . . jag dansar som jag vill

så många minnen bara.
kommer ihåg hur vi gjorde upp i skolan innan vi gick ut vilka vi skulle dansa
tryckade med. typ en lista. mysigt. det var den ända dansen jag kunde.
resten av tiden innan alla lugna låtar kom satt jag med killarna och käkade
godis på övervåningen eller spelade biljard.


ja de va verkligen tider. . .
de är de som gör att jag e super lycklig att jag är den jag är idag
Är så lycklig - gymnaiet var räddningen:)

104196-1404

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback