STUDENT!

idag ska Henriks lillasyster ta stundenten. vaknade 6 av att hon rota runt lite och trodde att vi hade försovit oss.
men de va två timmar kvar att sova så jag somnade om. (vaknade även av att jag trodde att sängen va fylld med blod.... puuuuh.. MARDRÖM:))

studenten - galet - 2003 - glada - champanje frukost hos Gustav - sturegymnasiet - skratt och skrik - pussar och kramar lite tårar - Ledarskap och kommuniaktion -  - sjukt mycket blommor om halsen

image1447image1449image1450image1448
image1451

minnen - gymnasiet var vändpunkten i mitt liv
lycklig - lycklig - lycklig - lycklig - lycklig
som jag sagt förr: jag hade kunnat tänka mig att
gå om sista året jätte många gånger. *LYCKLIG*

galet att de var 5 år sen. . .
så mycket som hänt sen dess

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder! Nja, är inte så haj på det där med headers. Jag la nämligen in en vit header i min blogg eftersom jag inte får det att bli bra. Kan inte photoshop och så. Hoppas du får till det (fast den headern du har nu är väl helt okej). Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback