Oslo here i come!

nu sticker jag igen:)
(snart får de vara färdigåkt fram och tillbaka asså)

tackar Annika för att hon vart underbar och låtit oss bo här i Göteborg:)

haft lite svårt att sova inatt.
vaknade med ett ryck vid kl6 och trodde att jag missat bussen.
ska snart dra mig ner för att ta vagnen till centralstationen.

får slänga in bilder från gårdagens student senare.
Henke sa att säfflebuss har börjat med internet på bussarna så håller tummarna för de:)

snart sticker han till stockholm för utbildning med så vi ses inte förrän på söndag natt:S

ha de fint.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jaa, det är ju så bra, det är ju charmen med det egentligen, att dom är som dom är ;) sjukt kul att se på måste jag säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback