Jakten i Oslo efter lägenhet i Bilder

jag är verkligen lycklig nu

visst jag var väldigt nöjd med mitt liv efter stöten.
de kändes otroligt fint att vara hemma. nära H igen och bara mysa och ta de lugnt i ute i solen

men nu. nu känner de om möjligt ÄNNU bättre!!
undebar lägenhet i en underbar stad.
kommit på att jag känner fantastiska vänner i Oslo som jag inte sett på länge .
ekonomin blir bättre, det börjar bli sommar på riktigt och jag e redan brun som en pepparkaka

104196-1263

på hotellet vi bodde på(samt fick personalpris:))
där hade de konferensrum som hetter stöten. fick lite nostalgi i kroppen när jag såg de. åhhhh

104196-1262

spaterade runt lite innan vi satte oss ner för att få ner lite vätska i kroppen. mysigt det är i Oslo

104196-1261

tänkte ta lite kort på slottet (?) lite turist som jag faktiskt är innan jag flyttar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback