hemma i Göteborg

ok..
jag va sjukt bitter igår.

var verkligen säker på att jag inte skulle ha någonstans att bo
men nu verkar de inte alls allt för tokigt.

om allt går bra så kommer en kille ringa imorgon och säger vi får lägenheten.
underbart fin.
älskar vårt fina terass på taket som är bara vår.

älskar utsikten. vardagsrummet
köket.
ja

älskar den

nackdelen är kanske backen för att ta sig till lägenheten. men jag vill faktiskt träna så jag ser inte de som en nackdel längre. de är väl i så fall tommis som ska lära sig. h ehe..
han höll på att dö närhan gick upp..
men jag tog tag i papprena och skrev på innan de han säga ngt.
men de lärde sig att älska under den korta tiden vi va där. den va underbar!

om allt går som de ska skriver vi på kontrakt på tisdag och flyttar in redan då. på tisdag får jag även reda på om jag får jobbet jag har sökt.

håller vekrligen alla tummar jag har att lita på för jag vill verkligen ha de livet som de är planerat nu. älskar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback