grattis på fördelsedagen Sweety!




104196-1382104196-1379
104196-1378104196-1381
idag fyller min favvorit år!
Erika - min exkollega
saknar dig jätte mycket!

jag kommer ihåg när jag träffade dig för 1½ år sen.
Jag vart jätte nervös, precis flyttat ensam till Stöten
för att jobba. Hade precis träffa Johanna och snart
skulle jag få träffa dig med. Kommer ihåg när vi
träffade dig i entredörren till Senja 1 när du kom med
massa saker som skulle bäras in till ditt rum. Guu så
nervös jag var. Tänk om vi inte skulle trivas ihop???

men ack så fel jag hade.
du och jag tillsammans klarar allt!
vi tyckte lika om nästan allt och blev snabbt
jätte bra vänner. det kändes verkligen som
att jag kännt dig hela livet. Kunde prata om
allt. Så glad över att jag hade dig under min
första säsong i Stöten. Du har hjälpt mig
igenom mycket!

Nu befinner du dig med sötnosen Måns
i Malmö. Galet vad mycket som har hänt
sen vi lämnade stöten för 1 år sen.
saknar dig även om vi inte hörs så ofta
längre. jag kommer alltid att finnas där för dig

natt som dag
vart jag än befinner mig.
om du behöver mig så ring!!

Hoppas du har haft en bra födelsedag.

Ringer dig innan jag åker till Norge igen


puss puss

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback