Förra helgen i bilder

jag , Nikki  och "Sassa" var på min lillebrors inflyttningsfest förra lördagen.
hur bra som helst faktiskt
jag och min lillebror brukar inte kunna umgås bara så där annars. han sitter mest vid datorn och häckar.
men nu när han har fllyttat kan man ju komma och hälsa på . han har ju till och med skaffat sig en katt:)
fick träffat hans kompisar och gamla jobbarkompsiar:)


104196-1208

David - en gammal kollega:) Hur skönt som helst att träffa dig igen:)

104196-1209

spelade golf på nintendo wii.. hmm. kommer inte riktigt ihåg om jag vann.. tror jag kom delad etta.. typ????
kul som tusan va de iallfall:)


sen åkte vi vidare till mårtensson. hör coh häpa att AL åkt taxi in tills tan. ngt som kanske hade tagit5-10 minuter att gå. men men.. mina sötnosar ville det och jag är inte den som säger nej till lite slapp.
gick till mårtenssons. jag hade 2 fribiljetter in dit:)
sen blev de lite prat med en spanjor som bjöd på vin. Han sa att han kunde grekiska så jag va överlycklig. saknar att prata.. började snacka grekiska med honom och han fattade inte mycket. tihi..
104196-1213104196-1211104196-1210104196-1212104196-1214


men nikki då!!!!


saknar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback