ännu en fantastisk dag i Halmstad

sjukt va fint väder det är igen nu i halmstad.
fantastiskt vad underbart att sommaren kommit tillbaka
var lite rädd att den skulle ha försvunnit. att allt vi fick var 2 veckor.
har vart inne på
YR.NO och kollat prognosen i Oslo nu till helgen och det ser lovande ut.

Lørdag
31.05.2008

Lettskyet20°Lett bris, 5,0 m/s fra sørvest

Lettskyet. Lett bris, 5,0 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Søndag
01.06.2008

Delvis skyet23°Flau vind, 1,2 m/s fra sørøst

Delvis skyet. Flau vind, 1,2 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.



Skönt. då jag kan utnytta terassen hemma. de ska bli så skönt att komma hem till Oslo igen.
Känns faktiskt mer och mer som hem Oslo.
Även fast både göteborg och halmstad känns mer som hemma så är det ända i Oslo jag har en lägenhet som är min.min min min min!!. och Henkes så så klart

men bestämmer liksom mer än i Halmstad och Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback