test

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
når ingen!!!!!!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
despret housewifes.. säsong ett avsnitt 8

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
.01:23....

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
kollar på despret housewife

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
precis kommit hem från utgng. lite påvärkad och himla trött i ögat men väntar på H
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lottie

8. Vad har du på dig?
grå tshirt (h´s) å trosor
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ngt dåligt. sover sjutk dåligt nuförtiden å oroligt
10. När skrattade du senast?
ikväll... festade med mina kompisar

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor mne lite nakna kroppar. foton på vänner samt enhelfigusspegel

12. Har du sett nåt konstig på sistone?
gäster e alltid lite konstiga
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
en av de bättre

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
beck
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
flygplan
älskar att resa. resa vart jag vill. samt sjukt mycker kläder''
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.   
känsligare än folk tror... sjukt dåligt självförtroende. besroende av va folk tycker

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

utan att behöva låta som miss univers så hade jag velat ha fred på jorden. ingen ska behöva stå ut med krig!! GRRRR
gör on ti hjärtat på mig

18. Tycker du om att dansa?
I LOVE!

19. George Bush?
not my kind of cake.. bläääää

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
oj.. måste prata med H om de här.. jag os inte ens ville ha barn förrän nånon dag sen.
men tjej:Emma, Emilia
kille: hmmmmm'
svårt när jag inte velat ha barn innan

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Dum fråga. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du kommer aldrig vara lyckligare!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?


ALLLA SOM SER DETTA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback