hemlängtan

104196-1080


tro det eller ej,
efter 1 dag hemma så längtar jag faktiskt till halmstad.
kanske inte för gott. men semester.

de e ganska så lugnt och skönt här..'

fast guuud sikken ångest jag hade haft om jag vart tvungen att jobba här hela mitt liv.
kände de när jag shoppade med mamma idag.
ångest ångest ångest.

men gillar halmstad:)
massa!!

de har vart toppen väder hemma...
lite små kyligt men de har vart fint.

fick shoppat en hel del
tre par skor
parfym
två toppar
å lite annat

synd.. behöver pengarna. men behövde spendera

har tagit hand om mig själv med.
har färgat håret brunsvart (de va ju jätte ljusbrunt och de vill ajg ju inte ha) samt att jag sutttit med ansiktsmask

snart ska jag till farmor och snacka lite.. :)

visa bilder från stöten:)

Kommentarer
Postat av: laijna

ha en bra dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback