dagens hiss och diss

tittade igenom lite gamla inlägg och insåg att de va evigheter sen ajg hade dagens hiss och diss.
vart så sjukt bitter på senaste då de e kanske dax att ta upp de så att jag ser livet lite mer positivt:)

då kör vi som vanligt
hiss: glad min/ ngt positivt
diss: en ful min/ ngt negativt 

  hiss:
idag ska jag och H verkligen ta tid till oss och umgås bara jag och han en hel kväll.
bara ja goch han. de har vi inte gjort på hela säsongen. de är ju alltid folk överallt( iget illa med de, men de behövs egentid om man ska klara av detta) efter en snowoard dag i backen ska vi hem och duscha för att sen klä upp oss fint och åka till sälen by för att äta på fin restaurang:)


  diss:
en team benns guide från förra året kommer hit idag. (detta är inte en diss) men hon skulle vart här vid halv 10 så jag satte klockan för att vara vaken så vi kunde åka. men de e tydligen för mycket snö på vgarna mellan norge och sverige att hon inte är här förrän vid 11. grrrr.
så väntar lite till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback