Bilder øver personalfesten i fredags

Galet va snabbt denna helgen blev.
inte riktigt som planerat.
Børjar med sommarfesten som vi hade på jobbet

Klockan 17:00 øppnas portarna och vi får gå ut från jobbet.
Dær han man slagit upp ett stort partytælt och vi vælkomnas med vælkomstdrink
passade mig fint før jag hade inte ætit sen lunch så va gott å få något i magen:)

Vi delades in i 6 lag och børjade tævla
vi hade:

boll i bytta - ganska enkelt: kasta boll i spann
reklamjakten - komma på vilken reklam som tillhør en produkt.
Hur i tusan ska jag kunna de nær jag knappt tittar på tv  å bara botthær en månad?!!
frågor om Hafslund - tja... mest interna frågor som jag inte fattar æn....
hæstsko kastning - hæstsko mot pinne . OMØJLIGT!!
æggløpning - gå med ægg snabbt fram och tillbaka - JAG ROCKADE!
LIMBO! - jag va den som klarade længst.
kændes ungefær som att hela festen stannade upp så fort jag klarade de. alla va så imponerade och kom fram till mig senare. kænde mig lite speciell:)




Jag och Isabel. underbar tjej som jag har upplæring med:)
jæklar hon kan prata men de e bra før då har jag någon att tævla med

drinkbiljetterna - vi fick fem var. sen gick jag isabel`s och någon till før att jag vann limbon

de vaknas mat:) kan sæg at jag var hungrig efter att inte ætit på 7 timmar!

ja, som sagt. de va sommar tema:)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Neh fy va retligt, sånt gör mig så arg, man köper ju saker för att det ska funka. Och så när du åkt så långt också =( förstår din ilska.



Jag kommer till toan som tur är, men knappt längre, man blir ju lite handikappad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback