underhållning på väg till bion

en riktigt bra underhållare.
vi kom i och för sig mitt i föreställningen på Aker Brygga,
men han fick oss att stanna och bli riktigt intresserade
innan vi gick vidare till bion.

Han tog en från publiken som hjälpte honom att sätta
på sig tvångströja och en kedja med hänglås på olika ställen.

Sen sa han att på under tre minuter så skulle han ta sig ur.
när de hade gått 1 minut var jag lite skeptisk.
Då hade glasögon flugit av i all hast och han hade inte kommit loss.

Men sekunderna bara flög iväg och när de vart 20 sekunder kvar
insåg vi alla som tvivlat att han snart var ute..... GALET

Önskar att jag hade mer pengar att ge honom faktiskt.=)







btw... vi såg the happening på bio!
sjukt bra film. jag skrek.
jo tack.
jag var den enda som skrek

så nog hördes de i den tysta biosalongen
*pinsamt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback