Sex og singelliv

De vart så himla kul att træffa Anette igår:)
Stressade in till stan før att træffa henne før att sen behøva vænta i en halv timme før hon var sen
he he. . . TYPISKT

vi gick vidare till ake brygga før att ta någon cosmopolitan ( som faktiskt tillhør Sex og singelliv:) før att sen ta oss till bion. riktigt bra film. som jag skratta och några tårar føll ner før mina kinder. Saknar verkligen den serien. så himla synd att den har slutat!

Kom hem senare æn jag trott. halv 12. dær låg stackars Henke och nøs och snorade.
*pussar*








nu ær jag på jobbet.
Sitter coh pillar lite sjælv eftersom att vår kurs børjade en timme senare æn vad som stod på schemat. ser fram emot efter jobbet. Henrik skulle ju øverraska med något :)

spænnande. vi behøver något sånt efter allt jobbiga som vart med pengar med tjat.

hmmm.. kanske borde koncentrera sig mer på jobbet nu:)

Ha en sjukt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback