raining cats and dogs

riktigt skit væder ute

igår høll jag på att skita på mig asså
Henke hade precis kør till jobbet vid 21:30 och jag står i duschen
Pløtsligt så skakar hela huset och de låter førfærligt.

ÅSKA OCH BLIXTAR!

tvn dør
bilalarmen i området tjuter
huset skakar
kan knappt se ut då vi befinner oss mitt i ovædret och det bara blixtrar runt omkring berget
tjockt med mørka moln runt fønstret...

lite lagom orolig så jag går å håller før øronen ett bra tag.
alla kanalerna ær borta
men tvn fungerar  - tur det

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag ska ha med dig in spirit i gbg ;) så känn efter i helgen så ska du nog känna att du är hemma en stund =)

Postat av: Linda

Ja eller hur :) blir väl inte att man saknar så mycket få eftersom att förmodligen det mesta finns där :)



Shit vad sjukt med vädret igår.. fy!

2008-06-27 @ 14:27:52
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback