morgon walk

satte klockan på 10 imorse för att sen ta mig ut på en prommenad. tänkte bara ta mig fram och tillbaka till affären. När jag kom en bit tänkte jag ta mig en genväg... gick så där va. hittade inte affären.. så gick tillbaka för att ta den vanliga vägen.. men när jag kom fram hittade jag inte affären ändå.. de slutade med att jag gick till en liten affär och betalade mer för allt. 

men jag fattar inte vart den där affären tog vägen???!!
jag har ju handlat där förr.. 
galet. jag har så dåligt lokalsinne!!

men om man ser de positivt så blev det 1½ timmes prommenad istället för ½h.  

104196-1471104196-1470104196-1469104196-1468104196-1472

efter att ha gått en en timme är den här backen döden att gå upp för. stannade 5 gånger  för att vila.
det var denna backe som jag släpade min
20kg väska  upp för.

fast de e skönt att träna.. det ända jag gjort idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback