FOTON - axels tivoli på besøk i Oslo


Kørde in till stan før att hoppas att de fortfarande gick att gå på tivoli.
(jag har hittat mig en hærlig væn nu! VERA)
jag gick och pratade med Vera med de andra långt bakom.
Helt pløtsligt ser jag parisehjulet. Bara står och pekar som en liten
unge och ler stort!

jeeeeeij!

Sockervadd!
min stora pasion! blev helt till mig!
de førsta vi gjorde va och køpa.
mumms

sen blev de till att åka radiostyrda bildar.
I LØØØØVVV!!
kunde inte sluta skratta.. tårarna rann.


jag sprang och oppade i den gula bilen.
tænkte inte ens på att jag va tvungen till
att visa min biljett. De va ju så spænnande:)

de va kanske inte de bæsta tivolit
men jag behøvde bejaka mitt barn-jag

Kommentarer
Postat av: Marie

Vart i Oslo var tivolit?

Svar: Utan för Oslo mot E6 mot Sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback