FIN BESöK om två veckor!

ANNIE!
åhhh... blev så glad idag:)

"Hej vännen! vill gärna komma
och hälsa på. Är du ledig helger?
Vad sägs om 1a helgen i juli?"


Så underbart kul de kommer att bli.
Jag och hon.
Hon och jag.

Vi pluggade nere i Båstad tillsammans.
Umgicks nästan varje dag
(jag, fredrika,annie och linnea:)

saknar så sjukt mycket faktiskt.
underbara vänner . . .
synd bara att vi inte är på samma ställe
Annie,du har längst men om två veckor:)

från malmö till Oslo:)
galet va mycket tokerier de får bli då

the good old days!


lusse-annie

annie, linnea på besök på Kreta för att hälsa på mig och fredrika när vi jobbade som guider:)

ännu på kreta (maj gad va långt hår)

Kreta





TVÅ VECKOR!!!

eller ja.. ska man vara petig så två veckor och två dagar :S

Kommentarer
Postat av: Anna

nawnawnaw..... båstad... jaaaaa... haha

2008-06-19 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback