en mysig söndag:)


möter upp en vän i stan.
baka baka liten kaka:)
skönt att bara ta de lungt

Henke kan spela tv spel utan att jag försöker krypa upp i famnen för att försöka mysa och förstöra. Skönt för honom att ha någon som tar hand om mig:)

skämt å sidor. skönt att hela helgen har bestått att kvinnligt sällskap. behövs ibland. nästa helg kommer ju Annie hit så då bara fortsätter kalaset:)
jag längtar!!!

Handlade lite mat i stan och gick sen hem och bakade kladdkaka:)
den godaste på länge asså!




härligt kladdig:)

Kommentarer
Postat av: Vera

OMG va god den ser ut på bilderna! den var ju fruktansvært god också iof :)



jo A-L, jag hade ju nåt før mig på fredagen, men som jag tyckte då, inte viktigare eller roligare æn att åka hem (som jag skrev på bloggen), men you know why ju.

Middag i veckan? when? :) du ær vælkommen any time.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback