efter mycket om och men

Nu har H ringt till canal digital.
paketet ligger på posten men ægaren till modemet måste komma å hæmta de

lite svårt nær han befinner sig i Saud-Arabien!!
tre alternativ:
1. han kommer hem før att kvittera ut den med sig sjælv.
2. vi skriver øver abonnemanget på oss och vi betalat fakturerna (vilket inte går eftersom att de ska ingå i vårt kontrakt så de går absolut inte!)
3. att han skriver till canal digital  att de e ok att H hæmtar ut de och læmnar sitt personnummer.

sagt och gjort.

hoppas de løser sig snabbt. nu har de vart så mycket med den hær lægenheten att jag inte orkar mer snart.
Sa de till vår mæklare som førstod och men de mærktes på honom att han tyckte att de børjade bli jobbigt men KUNDEN HAR ALLTID RÆTT!!


fått gjort ganska mycket idag.
ska på arbetsintrevju på fredag.
servera gång i veckan. tjæna lite extra pengar kan var hærligt
får se om jag orkar med de bara. de e 32 timmar extar i månaden som jag ska jobba då.
så vi får se lite på de.... henrik kommer ju ændå att jobba mycket kvæll så så længe de inte ær helger blir jag lycklig:)


ajaaa... tio minuter igen innan jag ska sluta jobba.. dax att se seriøs ut:)
nær jag kommer hem så blir de lekandes med wii...  ingen træning då jag har så ont pga trøningsværk att jag itne orkar anvænda armarna...

sen blir de fotboll ikvæll:)


ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback