datorn ødlagd?

jag tror att min dator ær sønder.
eller iallfall glapp i strømsladden:(
lite ont i hjærtat. orkar inte med att køpa en ny dator.
har så mycket jag vill lægga pengarna på just nu.

får ta och læmna in den på koll. ska høra mig før vart jag kan læmna in den.
har riktigt bra kollegor som ger bra service till mig som inte vet något alls:)

førhoppningsvis ær de inte något stort så att jag måste køpa ny.
jag ælskar min dator.. den ær mitt liv. den har vart med om mycket

jag tog hand om den nær den va sjuk (læs hadde virus på Kreta)
den ær med mig nær jag har tråkigt
den visar film
den har hand om alla mina bilder
har mina spel

ALLT!
jag har sovit ganska dåligt inatt.
tænkt på mycket.

Henrik har blivit lite dålig nu. Hostar och nyser hela.
stackarn. han somna vid 20.00 igår...

hoppas att du blir bættre hjærtat
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback