værmt bli till snø!



nu tycker jag att det ær lite varmt hær inne faktiskt
Sitter med en flæckt i ryggen før att bli av med hettan.
Så fort jag kommer hem funderar jag på att dra mig
till havet men måste eventuellt tvætta lite så kanske
bara ska stælla mig i duschen med iskallt vatten.

Igår var en riktig mysig dag.
Elller kvar kanske man ska sæg.
Planen var att vi skulle åka och grilla men då de børjade
att regna så vi åkte hem till min kollega før att gøra maten i ugnen.
Slutade med att vi øppnade en vinflaska och satt och snakka.
Och vilka samtalsæmnen de va. Før er som kænner mig kanske
vet vad det ær jag ælskar att prata om =)
Hittat min soulmate hær i Oslo! Vi bestæmde att vi skulle
åka till Århus/Grenå andra veckan i oktober.

en riktig jente helg=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback