underbar mat i helgen



finns de något bættre æn mat?
denna helgen har bara bestått av underbar mat

Kom fram till Gøteborg vid halv 8 på kvællen efter att ha stått i kø i 1 1/2 timme på væg ut från oslo. Måste ha hænt någon olycka før vi rørde knappt på oss under hela den tiden. Det var snabbt in i duschen før att sen ta førsta bæsta spårvagnen till Haccentacci=) Dær væntade god mat med hamburgare och pommes. Sen ut før att fira fødelsedagsbarn. Gratis intræde och billigt i baren gjorde de omøjligt att inte ha roligt. Lægg till værmen så har nihur jag mådde dagen efter.
INTE BRA!

Nær de børjade nærma sig kvællning så møttes vi i stan før att æta på restaurang. Fick tvinga i mig den goda køttbiten och glaset med vin. Slutade med att jag och Anna valde att dricka mjølkdrinkar resten av kvællen.

Søndag spenderades ute i Ingared på stranden tillsammans med tjejerna. Underbart varmt, fin fint sællskap och Amanda fyllde år. Firades med hærlig frukost med blåbær, jordgubbar, baguetter, ost och kex. Perfekt søndags frukost tidigt på morgonen. En perfekt avslutning.

Vid 18:00 kom Lisa och då va de bara att åka tillbaka till Oslo. Lite ångest då jag hade en så fin helg men vi ses snart igen coh Amanda se till att du med kan komma. Hade vart kjempe koseligt=)
længtar så magen håller på att pirra sønder. Så mycket hærligt hænder i mitt liv. snart kommer mor och far hit oxå. miss you!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ær på en kortis idag. Hem och plugga, sen møta upp er. Vart ses vi + nær? =) Denna gång ær det min tur att inte ha några pengar på mobilen.. hihi. Sorry. Sæg tid och plats and I'll be there!

Pussigullgull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback