Smalsoppa: Dag 4 & 5

Dag 4 (min gårdag):
Banan och minimjölk.
Ät minst 3 bananer. Drick så mycket minimjölk du kan idag. Kroppen behöver bland annat kalsium och proteiner och du kommer märka mindre sötsug efter sötsaker.

Dag 5: (idag för mig):
Oxkött och tomater. Du kan äta mellan 280-560 gram oxkött och 4 tomater. Ät soppan minst en gång idag



Igår var den jobbigaste dagen. Förfesten vi hamnade på hade värsta bordet med snaks. Blev så himla sugen. Det lucktade underbart. Har nog aldrig tänkt på mat/snacks som jag gjort under dessa 5 dagarna. Nu börjar de bli lättare och med idag så är de ju bara 3 dagar kvar. Klarat mig igenom halva kuren=)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag blir lite pigg på den här soppan faktiskt. Har läst alla inlägg om den och jag kanske ska testa, iaf för en dag, vet inte om jag klarar mer haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback