gräsänka

de e jag det. H ringde precis från Göteborg. Stackarn har varit vaken i över ett dygn å ska ner till Varberg sen.

duktig som jag är har jag precis avslutat en storstädning och snart klar med tvätten.galet vad lätt det är att få tvättider i detta huset. Känns som om de aldrig tvättar för jag har gott om tider att välja mellan!

nu ska jag snart hoppa in i duschen. Så sjukt väder ute. Trodde ett tag att jag skulle få värme slag när vi stog och väntade på tåget utanför jobbet. Solen hade först gömt sig bakom ett stort moln men efter någon minut fanns den där igen och jag höll på att svimma och hoppade bakom ryggen på en kollega för att inte svettas sönder. De tyckte nog att jag va lite konstig.





Lisa´s kort från när vi var på ön igår
ibland funderar jag på varför jag inte kan le normalt som alla andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback