gårdagens kväll


Hjärtat och jag hade pratat om att vi skulle ha en helg bara jag och han. Som vanligt så blir de aldrig som vi planerar=)

Då hans killgäng skulle ut som han inte har träffat på länge så ville han gärna hänga på dem, och som den perfekta flickvän jag är så kunde jag ju inte neka honom det.

Eftersom ja håller på med min soppkur kunde jag ju inte dricka så jag fick leka chaufför. Som tur va så ville han bara vara med på förfesten så kunde med gott samvete åka dit och kolla in alla glada och fulla människor.

Sen ville H smyga ut men jag var tvungen att säga till Lisen som jag dragit med. Då märkte killarna att vi stack vilket inte vart så popis:S

sorry.. han va min denna helgen... klart jag kör honom hem om han vill det=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback