Baka baka liten kaka=)



kænde mig lite ensam igår nær jag kom hem så bestæmde mig før att baka lite.
luktade himla gott i lægenheten och de børjade vattnes mer och mer i munnen.

Stod vid ugnen hela tiden å såh hur denna gudomligasmet blev till en hærlig kaka
Tog ut den ut ugnen och skyndade mig att ta ut vaniljglassen och hann inte ens vænta
på att glassen skulle smælta ordentligt

TIll min stora besvikelse var den inte så god som om jag hade gjort smeten sjælv.
men men. Det ær inte varje dag jag stæller mig och bakar

(sæg inte det till Henrik men den smakar olivolja!!! trodde inte att de hade något med saker att gøra:S)

Kommentarer
Postat av: caroline

sv: Nej inte direkt... Men det verkar ju kul att bo i en annan stad:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback