nackspärr

INTE IGEN!!!

har så himla ont i nacken!
sitter som en robot.

imorse när jag skulle vända mig om så stramade de till i hela nacken och halva ryggen!
h*lvete!

de e strålande väder ute och nysnö!
en dag man absolut inte skulle missa!
och nu måste ja ta de lungt

vi hade repan kväll igår. grillning och spelkväll. själv hadejag och chefen feber men vi försökte så gott vi kunde.

så himla kul!
måste vi göra igen.

de va så kul med spel att jag glömde bort att jag fröst med mina tre tjocktröjor, halsduk och mössa.
blev så exalterad att de slutade med att vi båda satt med t-shirt/linne.

nu ska H upp i backen. funderar på att gå upp till hotellet med en tidning och sitta och sola.. nu blir de ju bränna i allafall.


ska bara tvätta klart.


ha de godt

ans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback