Panel.no

Igår var jag på intervju - eller kanske man ska säg undersökning.
Möttes på ett av de finaste hotellen jag har sett. Inne i Byggnaden vart det som att det var en liten by. Høga lägenheter med en liten gata med juldekorationer. Sett det utan på innan men inte reagerat så mycket øver det då men detta var mäktigt att komma in i. Blev så tagen att jag inte vågade ta kort . . .

Any way. . . denna undersøkningen pågick i 3 timmar och den handlade om musik på radio. Kom dit i god tro om att vi skulle prata om musik. Men när jag kom fram så låg där ett formulär. Bläddrade man igenom det så såg jag att man skulle lyssna på 700 låtar

700!!!

10 sekunder på varje låt. tog drygt 2,5 timme. Med där så fick vi mat och kaffe. Gott gott.
Sista halvtimmen fick vi lyssna på radioprogram som vi fick betygsätta. När vi hade kommit till 250 började ögonen att falla ihop. Men allt var värt det. I slutet fick vi 500,- på gavekort. Spännande. Ska handla julklappar imorgon så de kommer komma väl till pass:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aha, nu så fattar jag helt plötsligt både blogg och sms. Vad härligt det är när man känner att allt faller på plats.

Puss å kram från storsyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback