hitta nålen i mystacken

Igår var jag och kombo Jonas och handlade julklappar.
Inte det lättaste om man tvunget måste gå runt på Oslo City.

Det regnade ut så jag skyller på det.

Sprang runt och hade klaustrofobi vi två. Galet.
Varfør måste alla vara som mig och inte handla i tid.

Tyckte synd om stackarn som egentligen bara skulle køpa en då resten kunde løsas hemmifrån.
Jag å andra sidan ville handla allt så jag slipper tänka på det och Jonas var tvungen att snällt följa med för han hittade inte hem själv:)

Ganska sött faktiskt. När vi skulle ses så skrev jag en ordentlig beskrivelse på hur han skulle hitta mig:

"Gå upp för rulltrappan. Sen til höger mellan seveneleven och en bokaffär. Upp för 2 rulltrappor till och på vänstersida finns alla spåren där tågen går ifrån. Vi sitter vid spår 12  och äter på Upper Crust"

Verkligen perfekt beskrivelse och kunde inte missas om man läste det.
Sötnosen lyckades gå fel och såg rimmligt förvirrad ut när vi såg honom på långt håll. Men de var vi förberedda på. Jag och Linni:)



Systerson - Henke Fixat
Systerson

Syster
Svåger

Bror
Svärmor - japp:)

Fillis - Henke fixat
Henke - fixar tillsammans:)
Oslo familjen
Linni
Ann-Marie - ska fundera lite til.

(mor och far kommer inte hem förren i slutet på januari. Då ska jag hitta något fint til dem tils dess
Ska ändå hem runt den tiden ändå...)

Är det någon jag har missat?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har fixat den viktigaste och det är huvudsaken nämligen MIG!!!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback