.............

Efter att ha vart hemma i Halmstad i lite mer än 12 timmar så drar jag mig upp mot Oslo idag för att senare i eftermiddag åka till Stöten med kombo Jonas.

Igår var mest luddigt. Låg med datorn i sängen och somnade tidigt. Hann åka iväg och köpa chips. Något annat fick jag inte i mig. Men nu är det ok. Ska bli skönt att komma iväg och träffa gamla kollegor och röra kroppen lite. Tror jag behöver det.

Önskar att du va här med mig H. Behöver massa kramar. . . Men 1½ vecka kvar?

1 timme till bussen går. Får se om jag får ner frukost....

Kommentarer
Postat av: josse

nu är jag tillbaka som skrev i din blogg, om att jag tyckte om den! :)men mitt internet har inte funkat som du ser i min blogg att ja skrivit. Men måste bara säga de ser så härligt ut på bilderna du har där uppe. är de från kreta? :) KRAM jossan

Postat av: Henrik

Alskar och saknar dig. Onskar jag kunde krama om dig nu! 1 & 1/2 vecka kvar ja! Puss pa min alskling!

2008-12-12 @ 05:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback