vinter???

saknar vintern
saknar kalla vindar och mysiga varma klæder

skridskor
snowborad
full fart i backen
snøænglar
rosiga kinder
hærliga stora møssor

brasa som sprakar hemma
mys under tæcket.




mycket bætter æn de sura vædret hær i Oslo som finns under sommaren

*åska
*åska
*åska
*åska


læskigt
igår stack Henke till jobbet precis innan ovædret kørde igång. Såg hur den svarta himlen kom nærmre och nærmre och hørde hur de åskade længre bort. Det var 6e dagen den veckan som de hade blixtrat och åskat. De hænder hela tiden.
Satt och tænkte att om blixten slår ner i huset och jag dør e d ingen som vet om det. Visste inte ens nummret jag skulle slå om de va så att jag sulle børja brinna.. :S

men nu ahr jag tagit reda på de.. ingen fara.
113 om jag vill att ambulansen ska komma hit..

bra. då kan jag vara lugn.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag saknar inte vintern. Visserligen är det jättetråkigt väder här också, men vinter vill jag inte ha förrän strax innan jul ;P hehe..

Postat av: Emma

Hej:)

Såg att du kommenterat klänningarn från forever21.

Jag har aldrig beställt därifrån för att frakten var alldeles för dyr. Har även hört att kvalitén inte är den bästa. Men visst ser kläderna snygga ut på bild:). Ha en bra dag!

2008-08-05 @ 11:42:20
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: ★ m a l i n .

Usch nej, vintern är det sista jag längtar efter nu! Visserligen inte mycket sol i Malmö heller, men drömmer fortfarande om den :)

2008-08-05 @ 13:55:42
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback