utan toalett i 2 månader



äntligen är den lagad!
efter 2 månader med att spola med en spann har vi
äntligen fått den lagad. Efter många mail och samtal
så tog han tummen ur r***n och fixade en rörmockare.

Känns nästan lite overkligt att spola med knappen.
Men det är inte 100% bra med den. Den läcker forfarande.
Det orkar jag faktiskt inte ta tag i. Nu är de bara 3 månader
kvar tills det att vi ska flytta och hitta ngt som vi faktiskt kan
stanna kvar i, i något år. Ett hus? Eller en mega stor lägenhet!
Längtar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har gjort min header själv :)

Postat av: Sanna

Jag gillar med hm, som synes haha. Tråkigt det där när plånboken ekar. Det blir ju sådär emellanåt.

2008-08-05 @ 23:12:11
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Anna

shit vad drygt med en icke fungerande toalett! Skönt att det nästan är fixat nu då!

kul å se att ni trivs där uppe. Får ni inte ha kvar den här lghten längre eller varför planer på att flytta?

kramar

2008-08-06 @ 07:14:39
URL: http://atannerfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback