otur i oturen!!!!!

hade verkligen planerat allt.
plan 1 och plan 2 om de va så att de blev bra eller dåligt väder.

de blev dåligt så klart man de gjorde inget för då hade jag iallfall ngt att överraska med.
Gick upp tidigare och gjorde mackor och packade hans väska så han inte visste va vi skulle göra.
precis lagom till att vi skulle gå så gick jag för säkerhetskull in och tittade öppettider.

SOMMAR STÄNGT!

Vilket jävla badhus ha sommar stängt under sommaren!!!!!!!(ursäkta språket)

men hur kan man ha sommar stängt. ???? det är ju för tusan utomhuspool!
det är inte bara badhus som har sommar stängt.
Hela Norge stänger när de e sommar. här kanman ringa och vara ledig i 5 dagarper år och få fulltbetaltoch de e tydligen vanligt att man gör så. Blev så besviken. Hade gjort så många ledtrådar som han skulle få på vägen dit så hade kunde gissa sig till under tiden vi tog oss dit. hade köpt en dagars kort på trikk/tåg/buss så att han skulleslippa betala.

Svårt att förklara hur jag kände mig när jag såg det. Som om besvikelsen bara slängdes över mig. Hade planerat allt i minsta detalj. Så himla typiskt mig att inte kolla upp öppettider.  Hatar det! Nu ska vi gå på bio istället. Men hur kul e de? det är ju inget speciellt. Ska ta en prommenad i regnet och äta min matsäck snart. Det kan i och för sig vara mysigt. Men nu vet han ju om det. Jag ville vara romatisk.

Aja... 1 år och en dag....
Spenderades med att spela Maria Cart på mitt nintendo wii... Behöver jag en säg att jag vann?? 5 av 8 ggr? Behöver jg såg att han var fly förbannad? Tävlingmänniskor båda två. Var tvugna att avsluta för han blev så arg:S




Jag älskar ju dig

Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej... vi har sommarstängt på badhuset hemma i trelleborg på sommaren.....

kramar anna ;)

2008-08-04 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback