Nintendo Wii bra underhållning nær man får besøk



Varje gång jag får besøk så tar vi fram nintendo wii och det ær alltid lika roligt!

Ælskar att sætta mig ner nær jag får tid øver och spela lite. Synd att detta inte fanns nær man var liten. Alla de gånger som man satt framfør sitt nintendo/SEGA nær man var liten. Så mycket man hade fått røra på sig.

Perfekt før nutidens barn som bara sitter inne och spelar spel. Perfekt før de som inte orkar vara ute och røra sig. Nu menar jag ju inte att det ær ok att sitta inne dagarna i enda och spela nintendo wii men jag kan ju sæg att om man tar de på allvar och faktiskt rør sig man kan vakna upp men en ordentlig træningsværk dagen efter.


Jag kommer ihåg nær jag var yngre och spelade. Då satt jag alltid och ryckte i kontrollen och tænkte væl innerst inne att detta faktiskt skulle påverka va gubben gjorde.
HA HA HA!

så detta ær de perfekta spelet før mig!


Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag vet vad du menar! Wii faller mig i smaken också :) Riktigt roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback