motionera mera!!


jag måste verkligen røra på mig mer.
Det ær vældigt lætt att tvinga sig att røra på dig i Oslo.
Massa upp och ner backar øverrallt. Men de finns bra
møjligheter till att inte røra på sig om man bara finner
bussar eller spårvagnar som ær næra och bra. Det
ær just det som ær det.

Jag har funnit mig bra bussar och spårvagnar som jag
kan ta utan att behøva gå upp før alla j*vla backar:S
Ær en mycket dålig mænniska nær jag kommer till det.

Kommer antagligen springa runt massa i Halmstad nær
jag kommer hem i helgen. Massa som ska planeras och
inhandlas. Ska bli spænnande att se va som sker. Kænner
mig inte så delaktig i de som har planerats æven om jag
ær med i reunion gruppen. Aja.. de kommer bli greit


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va spännande :) då får vi dela med oss av våra tycken sen :)

Postat av: Linda

Ja du får tjata lite på henne så får du säkert det :)

Jag tycker däremot nästan bara att det är jobbigt och krångligt :P hehe.

2008-08-22 @ 17:59:18
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: litenSessa

det vat ett ganska tråkigt beslut, men jag har även ett roligt projekt på g, som jag kommer berätta mer om när det är klart :o) var köpte du den soppan då?? :o)

2008-08-22 @ 21:26:28
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback