ensam igen till kvællen

nu har jag læmnat mina vænner på tåget och jag sitter som vanligt hær på
jobb igen. Lagom bitter och med ett trøtt leende efter en toppen helg
med fina kompisar. Sjukt ont i halsen och med alkohol i blodet. Riktig
ferie kænsla har de varit. Vin till maten, vin till pannkakor, vin till kvællen,
vin til frukost. Sjukt mycket vin (4 liter minst) till maten. Aldrig før mycket.

MYSIGT!

kommer tillbaka med bilder lite senare...
nu er de svara i telefoner på jobbet.
sjukt osugen

Kommentarer
Postat av: Linda

vad roligt :)

Gott med vin hehe

Postat av: Svärmor

Anna-Lena då! Skoja bara, det kanske var för lite vin förra helgen när jag var där?! Hahaha.

Snälla kan du skicka länk till äppelpajreceptet, adress enligt ovan, så skulle jag bli så glad så. Kramisar

2008-08-18 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback