børjar se ljuset....



vart tusan ær sommaren??
KAN NI VERKLIGEN KALLA DETTA SOMMAR??
blir trøtt på de. fast och andra sidan så har de vart
lite varmt. Men jag længtar redan efter sol sol sol =(

Just nu i stundens øgonblick hålls de på att fixa biljetter
så att vi kan ta oss uomlands tilli Filippinerna i 3 veckor.

Kramar slæktingar, slappa, sola och shoppa.
Får visa Henrik vem jag faktiskt ær. Halva mig/
halva mitt hjærta tillhør ju faktiskt de landet.
Aldrig haft någon som vart så næra mig nere i Filippinerna.

Vill att han ska førstå hur det ær. Vi har de himla bra i Svearike.


Kommentarer
Postat av: johannaidamarie

aha kul :) jag jobbade i lindvallen i vintras :)



okej.. va härligt :) vad pysslar du med i oslo då ?



hehe jo det kmr jag garanterat. verkar så himla kul :) också får man ju höra massa från mor också :)

Postat av: johannaidamarie

jag ska upp på återträff med hela gänget :)

aha va kul :) säsongarkärlek alltså :)

oj 2 ggr i mån va inte dåligt :)



aha då förstår jag. nä de kan inte va så kul i längden

2008-08-20 @ 18:48:25
URL: http://johannaidamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback