blogg blogg blogg blogg blogg *suck*


Anna-Lena ær trøtter.
Orkar ingenting.

Trøtt
Irriterad
Inne i min værld

Ændå ha jag en pojkvæn som faktiskt tar mina kænslostormar med bravur. Galet att man faktiskt står ut med mig ibland. Nakdel att vara tjej ibland. Har skrattat nær man næmnt før exempel ordet PSM.
Vadå? Varfør bli sur. Onødigt. Man ska gå runt och kramas=)

Men nu av någon anledning de senaste året blir jag værldens BITCH.
Blir hur ledsen som helst på en milli sek og sen så kokar jag. Men lika snabbt som de kom så førsvunner det.
Lessen før att jag inte kan styra det. . . :S

TA BORT! Jag ær en glad tjej!
Idag ska ja jobba øver. Prinsen ska gøra mat nær jag kommer hem. De ser jag fram emot.
FØR NU TUSAN ÆR JAG HUNGRIG!


Kommentarer
Postat av: Prinsens mamma

Prinsen har en mamma som levt med samma problem, som du har, i hela sitt liv. Han är nog rätt så van. Lider med dig för jag vet pricis hur det är!! Kram på dig gumman.

2008-08-29 @ 09:07:13
Postat av: Debbie

Haha, ja alla har vi dom där dagarna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback